بهترین دستگاه لیزر موهای زائد

بهترین دستگاه لیزر موهای زائد

بهترین دستگاه لیزر موهای زائد : رفع موهای زائد به روش های گوناگونی همواره انجام می شده است، ولیکن امروزه اکثر افراد در پی این هستند که ساده ‌ترین، ایمن‌‌ترین، کم عارضه ترین و سریع‌‌ترین شیوه را برای خود انتخاب نمایند.

بهترین دستگاه لیزر موهای زائد دکتر حامد منادی

همانطور که می دانیم از بین بردن موهای زائد با انواع دستگاه های لیزر قابل انجام است. در کشور ایران چندین سال است که برای رفع موهای زائد از دستگاه‌های لیزر استفاده می شود و تاکنون میزان اثرگذاری و نتایج مطلوب آنها برای همگان ثابت شده است. بهترین دستگاه لیزر موهای زائد، دستگاه لیزر الکساندرایت آپوجی می باشد که ساخت کشور آمریکا است.

افراد بسیار زیادی با استفاده از این دستگاه نتیجه دلخواه خود را کسب نمودند. در این دستگاه نوین و مدرن به خوبی از فناوری‌ های روز دنیا استفاده شده است. لازم به ذکر است عنوان حک شده روی این دستگاه GentleMax Pro می باشد. دستگاه لیزر الکساندرایت آپوجی ساخت شرکت کندلا (CANDELA) است.

این دستگاه، نسل چهارم دستگاه ‌های الکساندرایت می باشد و تمامی نواقص اندکی که امکان داشت موجب نارضایتی افراد شود در این دستگاه رفع شده است. همین خصوصیات، آن را به مناسب ترین و بهترین دستگاه لیزر موهای زائد نه تنها در کشور ایران، بلکه در کل دنیا تبدیل کرده است.

چرا دستگاه الکساندرایت کندلا، بهترین دستگاه لیزر موهای زائد در کشور ایران می باشد؟ دستگاه الکسانداریت کندلا به دلیل مزیت های فراوانش، بهترین دستگاه لیزر موهای زائد در ایران است. چنانچه قصد دارید موهای زائد خود را از طریق لیزر به طور دائم حذف کنید، توصیه می شود از دستگاه کندلا استفاده نمایید.

مزایا

از جمله مزایای لیزر موها از طریق دستگاه کندلا می توان به موارد ذیل اشاره نمود:

بزرگترین مزیتی که دستگاه کندلا دارد این است که با هیچ دردی همراه نمی باشد. این دستگاه عمل لیزر را بدون درد انجام می‌ دهد و در مواردی حتی نیاز به بی حسی نخواهد بود.از دیگر مزایای کندلا سرعت بسیار بالای آن است.

از نکات مهم در خصوص این دستگاه، تعداد جلسات درمان شخص متقاضی می باشد. همانطور که می دانید هر چه دستگاه عملکرد بهتری داشته باشد، تعداد جلسات درمان فرد برای لیزر کمتر خواهد بود. در برخی موارد افراد فقط با ۳ جلسه مراجعه توانسته اند نتیجه ‌ی مطلوب و موردنظر خود را با این دستگاه کسب نمایند.

یکی از نگرانی هایی که اشخاص متقاضی لیزر دارند، نوع موها و رنگ پوست آنها می باشد. برخی معتقدند افراد با پوست تیره، نتیجه رضایت بخشی از انجام لیزر نمی گیرند؛ یا کسانی که دارای موهای کرکی و نازک هستند نگران ضخیم تر شدن موهای خود هستند؛ در این خصوص باید گفت انجام لیزر با دستگاه کندلا هیچ یک از این مشکلات را ندارد و تمامی افراد با هر جنس مو و رنگ پوستی، مطلوب ترین نتیجه ممکن را می گیرند.

 

دکتر حامد منادی

متخصص پوست و مو

لیزر موهای زائدمقالات

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.