جوانسازی با میکرودرم


جوانسازی با میکرودرم

جوانسازی با میکرودرم یکی از بهترین و جدیدترین شیوه های جوانسازی پوست است که به سرعت و در یک جلسه به خوبی انجام می شود. جوانسازی پوست یکی از اهداف بسیاری از افراد به ویژه بانوان است و برای رسیدن به این هدف، بسیاری از شیوه ها را امتحان می کنند؛ از درمان های خانگی توسط ماسک ها گرفته تا مراجعه چندین باره به کلینیک های پزشکی.
در این بین فقط افرادی نسبت به جوانسازی پوست خود راضی تر هستند که بتوانند علائم و نشانه های بسیار مثبت آن را اولاً خیلی سریع تر و مناسب تر مشاهده نمایند، دوما از نظر هزینه نیز آنچنان فشاری را تحمل نکنند. می توان گفت جوانسازی با میکرودرم تمامی این شرایط را با هم خواهد داشت.

 

 

جوانسازی با میکرودرم

 

در شیوۀ جوانسازی با میکرودرم پس از اینکه برای معاینات و بررسی های اولیه به پزشک خود مراجعه کردید ابتدا نوع پوست و عوارض سطحی مانند جوش، لک، جوش های سرسیاه به خوبی و به دقت بررسی می شوند زیرا با میکرودرم می توان علاوه بر جوانسازی، به خوبی تمامی این عوارض سطحی پوست را نیز درمان نمود.
سپس متخصص با استفاده از دستگاهی که مجهز به یک سَریِ دارای نوعی قطعه از کریستال که از جنس اکسید آلمینیوم است آرام آرام شروع به کشیدن این دستگاه روی پوست قسمت مورد نظر می کند و با این شیوه به آرامی و بدون هیچ دردی، لایه ای نازک از سطح پوست که همان لایۀ مرده و البته تجمع یافتۀ سلول های مرده است را بر می دارد.
به کمک شیوۀ جوانسازی با میکرودرم می توان حتی تمامی جوش ها، لک ها و برخی دیگر عوارض پوستی را نیز رفع کرد.
پس از انجام جوانسازی با میکرودرم چون لایه ای بسیار نازک از سطح پوست برداشته شده است، پوست کمی قرمز خواهد شد که البته با تجویز نوعی کرم توسط متخصص و استفاده از آن، به سرعت قرمزی سطحی آن رفع خواهد شد.
در چنین شیوه هایی از جوانسازی، سرعت و دقت کار در حدی بالاست که فقط گاهی با ۱ جلسه می توان تمامی راه های سخت و طاقت فرسایی را که سال ها قبل برای جوانسازی پوست خود می رفتیم فقط در ۳۰ دقیقه طی نماییم.

 

 

دکتر حامد منادی

متخصص پوست و مو

جوانسازی پوستمقالات

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.