رفع افتادگی پلک با پلاسماجت


رفع افتادگی پلک با پلاسماجت

رفع افتادگی پلک با پلاسماجت از بهترین و سریع ترین شیوه های درمانی برای این معضل است. با این شیوه می توان به سرعت و بدون هیچ گونه دردی از شر چین و چروک ها و افتادگی روی پلک ها خلاص شد و به آن طراوت و شادابی مد نظر دست یافت.

 

رفع افتادگی پلک با پلاسماجت

 

دلایل افتادگی پلک

افتادگی پلک ها ممکن است در تمامی افراد در سنین مختلف ایجاد شود که هم عوامل طبیعی مانند افزایش سن در آن دخیل است و هم عوامل محیطی و بیرونی و نوع زندگی افراد. گاهی برخی رفتارها و عادات غلط مانند سیگار کشیدن و گاهی نیز قرار گرفتن در معرض برخی آلاینده های شیمیایی و محیطی و آلودگی های مختلف و همچنین نور آفتاب چنین عوارضی را ایجاد خواهد کرد.
برای درمان افتادگی پلک ها نیز می توان از راه های مختلفی استفاده کرد که جراحی باز و برش و برداشتن چربی و پوست یکی از آنهاست ولی در چنین شرایطی استفاده از راه های سریعتر، کم دردتر و راحتتر نیز مورد نظر برخی بیماران است که رفع افتادگی پلک با پلاسماجت یکی از بهترینِ آنهاست.

روش انجام رفع افتادگی پلک

با استفاده از این دستگاه و رفع افتادگی پلک با پلاسماجت به جای برش پوست، سطح پوست و عوارض آن به صورت لایه ای به کمک امواج برداشته می شود به این شکل که به سرعت و در کسری از ثانیه لایۀ سطحی پوست از حالت جامد به گاز تبدیل می شود. با این دستگاه کم دردترین و سریع ترین رفع افتادگی پلک ها انجام می شود.
پس از این عمل سریع و فوری لایۀ زیرین پوست جمع شده و افتادگی پلک ها بر طرف خواهد شد.

رفع افتادگی پلک با پلاسماجت به چه افرادی توصیه می شود؟

رفع افتادگی پلک با پلاسماجت را می توان به افرادی با این شرایط پیشنهاد داد:

– کسانی که افتادگی پلک محدودی دارند
– کسانی که داروهایی مانند «وارفارین» مصرف می کنند یا دارای بیماری هایی هستند که خونریزی قطع نمی شود
– افرادی که به دلیل مشغله و روابط اجتماعی بالا، نمی توانند مدت زیادی را در خانه بخاطر بخیه و… بمانند
– بیمارانی که افتادگی پلک یکطرفه دارند و این احتمال وجود دارد که با جراحی باز، مشکل حادتر شده و دچار عدم تقارن در پلک ها شوند.

 

دکتر حامد منادی

متخصص پوست و مو

جوانسازی پوستمقالات

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.