میزان ماندگاری نتیجه لیزر موهای زائد

میزان ماندگاری نتیجه لیزر موهای زائد

میزان ماندگاری نتیجه لیزر موهای زائد : افراد بسیاری که تمایل دارند لیزر موهای زائد را انجام دهند معمولاً این سؤال برایشان پیش می آید که نتیجه نهایی این روش برای چه مدتی ماندگار خواهد بود. در پاسخ به سوال باید گفت که نتیجه ی حاصل از لیزر موهای زائد با توجه به این که ریشه موها توسط دستگاه لیزر از بین می رود دائمی و مادام العمر می باشد.

میزان ماندگاری نتیجه لیزر موهای زائد دکتر حامد منادیلیزر موهای زائد تا چه میزان تأثیرگذار است؟ 

برای این که بتوانید موهای زائد خود را از بین ببرید چندین راه وجود دارد که برخی از آنها عبارتند از: نخست این که از کرم های موبر، تیغ و ژیلت استفاد نمایید که این شیوه زمان بر و موقتی می باشد. در روش دوم از الکترولیز نمودن مو استفاده می شود که این شیوه برای نواحی کوچک بدن نظیر پشت دست ها و یا پیشانی که فضای کمی دارد به کار می رود که در آن میتوان تارهای موهای زائد را به صورت دانه به دانه الکترولیز نمود تا با از بین بردن ریشه دیگر قادر به رشد نباشند.

پرکاربردترین و مهم ترین شیوه از بین بردن موهای زائد که دائمی است، لیزر موهای زائد میباشد. در این شیوه هر قسمت از بدن تحت تاثیر اشعه لیزر قرار خواهد گرفت. اشعه لیزر به رنگدانه ی مشکی مو جذب می شود و تا انتهای آن پیش میرود و به ریشه ی مو می رسد تا منجر به تخریب آن گردد. برای این که از این روش نتیجه مطلوبی کسب نمایید می بایست این درمان را چندین جلسه انجام دهید تا به خوبی تمامی موهای زائد شما از بین برود. لازم به ذکر است که لیزر موهای زائد می تواند تا حد بسیار زیادی از موهای زائد شما را نابود کند ولی باید گفت این تضمین که آنها را صفر کند وجود ندارد.

 

دکتر حامد منادی

متخصص پوست و مو

لیزر موهای زائدمقالات

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.