پرکاربردترین نواحی لیزر موهای زائد در آقایان

پرکاربردترین نواحی لیزر موهای زائد در آقایان

پرکاربردترین نواحی لیزر موهای زائد در آقایان : لیزر موهای زائد برای مردان روی نواحی گوناگونی انجام می شود.

پرکاربردترین نواحی لیزر موهای زائد در آقایان دکتر حامد منادیاز جمله پرکاربردترین قسمت های لیزر درمانی برای آقایان می توان به موارد ذیل اشاره نمود:

لیزر موهای زائد بینی و گوش

همواره یکی از دغدغه های آقایان موهایی است که در نواحی بینی و گوش رشد می کنند، این موها زبر و ضخیم هستند و اثرات زیادی روی ظاهر و زیبایی مردان می گذارند. ضمن اینکه از بین  بردن موهای زائد این نواحی به صورت دستی یکی از اعمال دشوار و حوصله سر بر می باشد. آقایان می توانند با لیزر موهای زائد به سادگی و برای همیشه موهای زائد بینی و گوش خود را از بین برده و دیگر نگران این مسئله نباشند.

لیزر ریش

شما می توانید از این روش برای از بین بردن ریش ها و موهای زیر چانه و ناحیه گردن خود استفاده نمایید تا دیگر مجبور نشوید برای اصلاح این نواحی از تیغ استفاده کنید.

لیزر موهای زائد نواحی زیر لباس زیر (بیکینی اصلی)

از جمله پرکاربردترین نواحی لیزر موهای زائد در آقایان موهای زائدی است که در زیر لباس زیر قرار دارند و همچنین موهای روی ران که با این روش از بین می روند.

لیزر موهای زائد نواحی تناسلی (بیکینی کامل)

در این روش موهای زائد در بخش های شرمگاهی، کیسه بیضه و معقد از بین می روند که اغلب برای دوچرخه سواران مورد استفاده قرار می گیرد.

لیزر موهای زائد پشت بدن آقایان

آقایان می توانند با استفاده از لیزر درمانی به سادگی از شر موهای زائد خود در قسمت های کمر، پشت بازوها و پشت گردن خود خلاص شوند.

لیزر موهای زائد بازوها

موهای زائد موجود روی شانه ها و بازوها برای آقایان همیشه مزاحم بوده اند و از بین بردن این موها همواره وقت زیادی از آنان می گیرد، ولی آقایان می توانند با استفاده از شیوه لیزر موهای زائد، به  سادگی از شر موهای زائد روی بازو، شانه، زیر بغل و دستهایشان خلاص شوند و دیگر وقت خود را برای اصلاح موهای این نواحی صرف نکنند.

لیزر موهای زائد کل پا

اکثر آقایان از موهای پرپشت پاهایشان بیزار و خسته شده اند و ترجیح می دهند موهای این نواحی را برای همیشه از بین ببرند.

 

دکتر حامد منادی

متخصص پوست و مو

لیزر موهای زائدمقالات

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.