ژل جالپرو چیست؟


ژل جالپرو چیست؟

‏ژل جالپرو چیست؟ ژل جالپرو یک محلول مزوژل است که توسط شرکت Professional Derma SA ساخته شده است. این محصول ساخت کشور ایتالیا و سوییس است و حاوی اسید هیالورونیک به صورت هیالورونات سدیم است. ژل جالپرو به عنوان یک فعال کننده بیولوژیکی پوست ، پوست را تغذیه کرده و در روند جوان سازی طبیعی کمک می کند. این محصول همچنین دارای اسیدهای آمینه، گلیسین، پرولین و L-lysine است که رشد سلول را در پوست ترغیب می‌کند و به پوست تب و تاب و جوانی می‌بخشد.

ژل جالپرو چیست؟

ژل جالپرو چیست؟

استفاده های ژل جالپرو

ژل جالپرو دارای خواص آبرسان ، پرکننده پوست و کلاژن ساز است. از آنجا که حاوی اسیدهای آمینه است که برای جوان سازی و رشد پوست ضروری است ، افراد می‌توانند نواقص پوستی مانند علائم کششی و چین و چروک های متوسط ​​را صاف و پر کنند و در عین حال باعث افزایش کلاژن سازی می‌شود.

چه زمانی نیاز به استفاده از جالپرو است؟

به صورت کلی زمانی که فرد احساس می‌کند نیاز به تزریق این ژل دارد به پزشک زیبایی مراجعه می‌کند. پس از مراجعه به پزشک، شرایط مراجعه کننده مورد بررسی قرار می‌گیرد و اگر مراجعه کننده صلاحیت لازم جهت انجام تزریق ژل را داشت؛ تزریق انجام می‌شود. اما به صورت کلی افرادی با شرایط زیر جهت تزریق ژل جالوپرو مراجعه می ‌نند.

  • کسانی که جهت افزایش سن دچار علائم پیری پوست شده‌اند.
  • کسانی که دارای استرچ مارک هستند
  • کسانی که در تکمیل فرایند زیبایی دیگری مراجعه می‌کنند
  • کسانی که جراحی انجام داده اند.

هر چند وقت یکبار نیاز به تزریق جالپرو است؟

در طول یک سال امکان تزریق این ژل ۳ تا ۵ بار وجود دارد. تعداد دفعات تزریق به خود شما بستگی دارد. هر اندازه که پوست شما آسیب بیشتری دیده باشد؛ نیاز به جلسات بیشتری است. عدد ذکر شده بر اساس میانگین مراجعه کنندگان بیان شده است. در نتیجه این آسیب دیدگی پوست خاصیت ارتجاعی، شفافیت و حجم خود را از دست می‌دهد.

اما نگران نباشد؛ با پیشرفت علم امروز معجزه گری به نام جالپرو وجود دارد. این ماده به واسطه آمینو اسیدهایی که درون خود دارد؛ فیبروبلاست‌ها را تغذیه می‌کند. در نتیجه فیبروبلاست‌ها به صورت مجدد شروع به تولید کلاژن می‌کنند. در نتیجه شما هنوز هم امکان داشتن پوستی جوان را خواهید داشت.

دکتر حامد منادی

متخصص پوست و مو

 

جوانسازی پوستمقالات

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.