لیزر موهای زائد آقایان


لیزر موهای زائد آقایان

در این مقاله به لیزر موهای زائد آقایان میپردازیم . امروزه دانشمندان زیادی در پی اختراعی برای از بین بردن موهای زائد بدن به روش های گوناگونی هستند. یکی از روش هایی که بسیار برای افراد جامعه و رفع مشکل آنها پرکابرد بوده و هست، لیزر کردن موهای زائد بدن است. لیزر موهای زائد به افراد کمک می کند تا زمان طولانی تری را از شر موهای زائد بدنشان خلاص شوند. این روش که در حد بالایی جواب دهی در برابر نیاز افراد، مخصوصا خانم ها بوده، تقریبا پرهزینه است. ولی افراد متوسط جامعه هم می توانند آن را انجام دهند.

 

لیزر موهای زائد آقایان

 

باید بدانیم که رفع موهای زائد از مشکل های اصلی خانم ها بوده و هست، اما جالب است که بدانید آقایان هم در این عرصه کم نذاشته اند. آقایان نیز طرفدار سرسخت لیزر برای از بین بردن موهای زائد کل بدنشان شده اند.

بسیاری از آقایان بدنی پر از موهای زائد دارند، مخصوصا آقایان ایرانی.

برخی از آقایان علاقه ای به موهای زائد بدنشان ندارن و به دنبال راه حلی برای رهایی از این موها هستند و سوال اصلی آنها این است که بهترین راه حل کاهش یا از بین بردن دائمی موهای زائد چیست؟

تیغ، کرم های موبر، ماشین های اصلاح، موم و یا حتی واکس روش هایی هستند که آقایان می توانند از آنها برای از بین بردن و رفع موهای زائد بدنشان استفاده کنند.

اما، ما در این بخش روشی را معرفی می کنیم که از همه ی این موارد موثرتر است.

این روش لیزر موهای زائد بدن است.

لیزر موهای زائد یک روش کاملا بهداشتی و کلینیکی، برای حذف موهای زائد بدن می باشد.

کار لیزر زائد اینگونه می باشد که با اشعه نوری که انرژی بسیار زیادی دارد به پوست بدن فرد تابیده می شود و باعث غیر فعال شدن مراحل رشد موهای زائد در فرد می شود.

این عمل هیچ آسیبی به پوست انسان وارد نمی کند و البته گفتنی است که لیزر موهای زائد بدن توسط سازمان بهداشت جهانی هم نیز تایید شده است.

اشعه این دستگاه فقط تا چند میلی متر به بدن نفوذ می کنند و به هیچ وجه به اندام های داخلی بدن انسان برخلاف تصور افراد آسیبی وارد نمی کند.

موهای زائد فقط به موهای ناحیه شرمگاهی یا زیر بغل گفته نمی شود، بلکه منظور ما به کل موهای زائد بدن است.

دلیل لیزر موهای زائد

بهداشت و سلامت پوست بدن

اصلاح راحت تر و خلاص شدن از موهای زیر پوستی بدن

شکل دهی و انکارد موهای صورت

طاسی یا کچل بودن سر

 

دکتر حامد منادی

متخصص پوست و مو

 

لیزر موهای زائدمقالات

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.