لیزر موهای زائد با دستگاه الکساندرا

لیزر موهای زائد با دستگاه الکساندرا

لیزر موهای زائد صورت و بدن سال هاست در بسیاری از مطب ها انجام می شود و هر چه زمان می گذرد، هم بر تعداد افرادی که به استفاده از لیزر برای رفع موهای زائد خود تمایل دارند افزوده می شود و هم دستگاه های جدیدتری برای استفاده در این زمینه ساخته و عرضه می شوند که دستگاه الکساندرا یکی از همین دستگاه هاست. در این مقاله به موضوع لیزر موهای زائد با دستگاه الکساندرا میپردازیم.

لیزر موهای زائد با دستگاه الکساندرا لیزر موهای زائد صورت و بدن سال هاست در بسیاری از مطب ها انجام می شود و هر چه زمان می گذرد، هم بر تعداد افرادی که به استفاده از لیزر برای رفع موهای زائد خود تمایل دارند

لیزر موهای زائد با دستگاه الکساندرا چند وقتی ست با ورود این دستگاه های جدید و بسیار پیشرفته در حال انجام است و کلینیک ها و مطب های پیشرو، در حال حاضر از دستگاه الکساندرا برای درمان پر مویی خانمها و آقایان استفاده می کنند که نتایج بسیار مثبتی نیز تا این لحظه داشته است.

این دستگاه در حال حاضر بهترین و سریع ترین دستگاه لیزر موهای زائد در جهان است و آنگونه که متخصصان امر اعلام کرده اند بر روی نژاد ایرانی به شدت مؤثرتر و مفید تر است. همچنین سرعت آن نیز نسبت به سایر دستگاه ها بیشتر است یعنی چیز در حدود ۵ شات در هر ثانیه در نتیجه لیزر موهای زائد با دستگاه الکساندرا با سرعت بیشتری انجام خواهد شد.

مکانیسم عمل دستگاه الکساندار چگونه است؟

لیزر موهای زائد با دستگاه الکساندرا هم سریعتر خواهد بود و هم رشد مجدد موها، بسیار دیرتر اتفاق خواهد افتاد. اما چرا؟

باید گفت دستگاه های لیزر مختلف برای اینکه بتوانند موهای زائد را نابود و از رشد مجدد آنها جلوگیری کنند، یک طول موج مشخص و معینی را به سمت ریشه ها و فولیکول های مو ارسال می کنند که فقط توسط ریشه و فولیکول ها جذب می شود و به بافت های اطراف هیچ آسیبی وارد نمی کند. همین عملکرد سبب گرم شدن ناحیه و از بین رفتن موهای زائد می شود.

حال دستگاه های جدیدی مانند الکساندرا با ارسال تعداد بیشتری شات به سمت فولیکول ها و البته با دقت بیشتری، سبب از بین رفتن فولیکول های بیشتر و نابودی تمامی آنها می شوند.

این دستگاه مجهز به سیستم خنک کننده برای جلوگیری از داغ شدن و سوختن ناحیۀ لیزر شده می باشد که سبب راحتی بیشتر بیمار و پزشک می شود و همین امر سبب کنترل بهترِ درمان و انجام سریعتر لیزر موهای زائد با دستگاه الکساندرا خواهد شد.

بهترین طول موج برای نابود کردن موهای زائد ۷۵۵ نانومتر است که این دستگاه چنین طول موجی را با دقت بسیار بالایی ایجاد و به سمت هدف شلیک های مکرر می کند. دقیقاً به همین دلیل است که لیزر موهای زائد با دستگاه الکساندرا بسیار راحتتر و سریعتر انجام خواهد شد.

 

دکتر حامد منادی

متخصص پوست و مو

لیزر موهای زائدمقالات

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.