لیزر موهای زائد در بانوان


لیزر موهای زائد در بانوان

لیزر موهای زائد در بانوان یکی از پر طرفدارترین درمان های مؤثر با ماندگاری طولانی و امروزی ست که خانم ها برای رهایی از شر موهای زائد صورت و بدنشان، به صورت خیلی جدی پیگیر آن هستند. گواهِ این مدعا هم، تعداد بسیار زیاد مراجعه کنندگان خانم به انواع کلینیک ها و مطب های شهرهای کوچک و بزرگ است.

 

لیزر موهای زائد در بانوان

 

تا قبل از ساخت و ورود دستگاه های مختلف و متنوع لیزر موهای زائد و ورود آنها به دنیای پزشکی، خلاص شدن از شر موهای زائد فقط چند راه ساده و همیشگی داشت؛ تیغ کشیدن و استفاده از بند یا موچین. که البته هر کدام از آنها فقط برای چند روز تأثیر و ماندگاری لازم را داشت و اما پس از چند روز دوباره روز از نو و روزی از نو.

اما امروزه با دستگاه های جدید، لیزر موهای زائد در بانوان به خوبی و به شدت هر چه تمامتر انجام می شود و بسیاری از زنان هم تمایل شدیدی به استفاده از آن دارند، چون با چند جلسه انجام لیزر می توانند چندین ماه از دست موهای زائد و اعصاب خردکن خود راحت شده و آنها را نبینند.

خب! اگر یکی از بانوان قصد انجام لیزر موهای زائد خود را داشت از کجا باید شروع کند؟

ابتدا بایستی به یکی از مراکز و کلینیک های مربوطه مراجعه و در همان جلسۀ اول، پزشک متخصص، تعیین خواهد کرد و به خوبی تشخیص خواهد داد که موهای زائد شما از چه نوعی، با چه قطری و چگونه و در چند جلسه با لیزر از بین خواهد رفت. همچنین زمانِ تقریبیِ ماندگاری را به شما خواهد گفت. یعنی اینکه پس از لیزر کردن، موهای زائد شما تقریباً چه مدت رشد نخواهند کرد.

لیزر موهای زائد در بانوان به صورت کلی می تواند آنها را برای مدتی مشخص و معین از شر موهای زائد راحت کند اما گاهی برخی بیماری ها و یا ترشحات نامنظم هورمونی در برخی خانم ها سبب می شود، لیزر به خوبی پاسخ ندهد.

اگر شما هم دچار چنین حالتی هستید و ترشحات نامنظم هورمونی سبب افزایش رشد موهای زائدتان می شود، توصیه می کنیم ابتدا در پی درمان این مشکل خود باشید و بعد برای درمان موهای زائد به یکی از مراکز لیزر مراجعه کنید. لیزر موهای زائد در بانوان با رعایت این موارد، نتیجۀ بسیار بهتر و ماندگاری بیشتری نیز خواهد داشت.

با این کار، هزینۀ لیزر شما هم کمتر خواهد شد، چون پس از انجام لیزر، دیگر موها به سرعت رشد نکرده و شما را مجدداً در خرج نخواهد انداخت. و اینگونه لیزر موهای زائد در بانوان مؤثرتر و ماندگارتر هم خواهد بود!

 

 

دکتر حامد منادی

متخصص پوست و مو

لیزر موهای زائدمقالات

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.