لیزر موهای زائد پا

لیزر موهای زائد پا

در این مقاله قصد داریم به بحث پیرامون لیزر موهای زائد پا بپردازیم. در دنیای امروزی با پیشرفت علم پزشکی در زمینه زیبایی به ویژه لیزر، دستگاه های بسیار زیادی در زمینه لیزر موهای زائد طراحی و تولید می شوند. ضمن اینکه رفع دائمی موهای زائد بدن به خصوص پاها (یکی از با اهمیت ترین اعضای بدن که در معرض دید می باشد.) آرزوی اکثر خانم ها است.

لیزر موهای زائد پا دکتر حامد منادی

داشتن پاهایی لطیف و بدون مو موجب می شود اعتماد به نفس زنان بیشتر شود. بسیاری از زنان علاقه دارند پاهایی براق و بدون مو داشته باشند. بنابراین همواره به دنبال اصلاح موهای زائد پاهای خود هستند. این کار را می توان با ژیلت و موم و وکس انجام داد که موقتی و بسیار وقت گیر می باشد. لذا بهتر است همواره در پی یک راهکار دائمی باشید.

معمولاً شیوه های سنتی رفع موهای زائد بدن خطراتی به همراه داشتند و امکان انتقال بیماری های خونی در آنها بسیار زیاد بوده است. بنابراین با لیزر موهای زائد پا دیگر لازم نیست نگران این نوع مشکلات باشید.

دائمی بودن لیزر موهای زائد پا

لیزر موهای زائد پا و بدن شیوه ای دائمی می باشد. در این شیوه درمانی در اکثر موارد حتی بیش از ۹۵ درصد از موهای زائد از بین می روند و ناحیه مورد نظر براق و لطیف خواهد شد. این روش با ۲۰ سال سابقه درخشان، دارای هیچ نوع عوارض خطرناک و جدی نمی باشد.

تعداد جلسات لیزر موهای زائد در ناحیه پا

بر اساس وسعت ناحیه تحت درمان تعداد جلسه های لیزر موهای زائد مشخص خواهد شد. چنانچه وسعت ناحیه مورد نظر کم باشد، به تعداد جلسات کمتری نیاز خواهد بود؛ در غیر این صورت تعداد جلسات بیشتری تعیین می شود. در کل حداقل تعداد جلسات برای لیزر موهای زائد بین ۴ تا ۱۰ جلسه است که هر جلسه با آماده سازی حداکثر ۱۰ دقیقه به طول خواهد انجامید.

هزینه لیزر

هزینه لیزر موهای زائد پا نیز مطابق با تعداد جلسه های درمان و نوع دستگاه مورد استفاده تعیین می شود.

مزایای لیزر موهای زائد پا

  • با استفاده از شیوه لیزر موهای زائد پا دیگر نگران بریدگی هایی که زمان تراشیدن موهای زائد امکان دارد ایجاد شود، نباشید.
  • افزایش اعتماد به نفس و احساس دلپذیر پاکیزگی با لیزر موهای زائد پا
  • دیگر لازم نیست هر روز وقتی را جهت اصلاح موهای زائد پای خود صرف نمایید.
  • خداحافظی با ژیلت و وکس برای مدت زمان طولانی
  • لذت بردن از داشتن پاهایی بدون مو و لطیف

 

دکتر حامد منادی

متخصص پوست و مو

لیزر موهای زائد

لیزر موهای زائدمقالات

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.