لیزر موهای زائد با استفاده از دستگاه الکس کندلا


لیزر موهای زائد با استفاده از دستگاه الکس کندلا

اگر به دنبال اطلاعاتی در رابطه با لیزر موهای زائد با استفاده از دستگاه الکس کندلا هستید، خواندن این مقاله را از دست ندهید. در این مقاله در رابطه با این نوع لیزر، کاربردها و عوارض آن مطالب مفیدی را خدمت شما عزیزان شرح می‌دهیم. اگر قصد لیزر ناحیه‌ای از بدن خود را دارید، تا پایان این مقاله همراه ما باشید.

لیزر موهای زائد با استفاده از دستگاه الکس کندلا

لیزر موهای زائد با استفاده از دستگاه الکس کندلا

آشنایی با دستگاه لیزر الکس کندلا

یکی از بهترین روش‌هایی که امروزه از آن به عنوان از بین برنده‌ی دائمی موهای زائد استفاده می‌شود، لیزر است. یکی از انواع لیزرها، لیزر موهای زائد با استفاده از دستگاهی به نام دستگاه الکساندرا کندلا می‌باشد. با استفاده از لیزر الکساندرایت کندلا دیگر نیازی به استفاده از کرم‌های موبر نمی‌باشد و فرد بدون مبتلا شدن به حساسیت پوستی، می‌تواند طی چند جلسه، برای همیشه از شر موهای زائد خود خلاص شود.

در این نوع لیزر انرژی به ریشه موها وارد می‌شود و با حرارتی که توسط ملانین ایجاد می‌شود، پس از مدتی دیگر خبری از رشد موها نمی‌باشد.

امروزه دستگاه لیزر الکس کندلا به عنوان دستگاهی مؤثر، سریع و ایمن شناخته می‌شود و در بسیاری از مطب‌ها و کلینیک‌های تخصصی لیزر از آن استفاده می‌گردد. افرادی که دارای پوست‌های سبزه و روشن هستند، از طرفداران استفاده از این نوع لیزر می‌باشند. لازم است بدانید که اگر موی بدن خیلی روشن و یا سفید رنگ باشد، امکان استفاده از این دستگاه لیزر وجود ندارد، زیرا در این موارد رنگدانه‌ای وجود ندارد.

عوارض لیزر موهای زائد با استفاده از دستگاه لیزر الکس کندلا

بسیاری از افراد بیان می‌کنند که فرد پس از لیزر موهای زائد خود با استفاده از الکساندرایت کندلا، دچار عوارض می‌شود. اما به شما توصیه می‌کنیم که به این شایعات توجهی کنید و پیش از اقدام برای لیزر به پزشک متخصص پوست و مو مراجعه کرده و در رابطه با این نوع لیزر، آگاهی خود را بالا ببرید.

به عنوان مثال ممکن است پس از انجام لیزر با دستگاه لیزر الکس کندلا، لک‌های تیره و یا روشنی را در نواحی از پوست خود مشاهده کنید، این لک‌ها یکی از عوارض استفاده از این لیزر است و جای هیچ نگرانی نیست، زیرا این لک‌ها خودشان پس از چند روز از بین می‌روند. البته این لک‌ها در برخی موارد نادر نیز، می‌توانند در جلسه‌ی بعدی با انجام لیزر از بین بروند.

 کلام آخر

هدف ما از نوشتن این مقاله، آشنا کردن شما عزیزان با دستگاه لیزر الکس کندلا بود. در این مقاله در رابطه با این نوع لیزر مطالبی را شرح دادیم و دانستید که این دستگاه لیزر یکی از بهترین دستگاه‌ها در از بین بردن موهای زائد به طور دائمی است. امیدواریم در این مقاله به خوبی با کاربردها و عوارض این نوع لیزر آشنا شده باشید و همچنین دقت داشته باشید که پیش از انجام آن حتما با پزشک متخصص مشورت کنید.

 

دکتر حامد منادی

متخصص پوست و مو

 

لیزر موهای زائدمقالات

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.