لیزر موهای زائد با دستگاه آپوجی


لیزر موهای زائد با دستگاه آپوجی

موهای زائد همان دردسر همیشگی ست که از ابتدای خلقت انسان با او همراه بوده و امروزه نیز همچنان دست از سر بشر برنداشته است! اما با پیشرفت علم و تکنولوژی هر روزه راهکارهای متنوع و بسیار راحت تری نسبت به استفاده از تیغ و بند و موچین برای محو کردن موهای زائد ابداع و معرفی می شود که دستگاههای لیزر یکی از آنها هستند. و اما یکی دیگر از گزینه های جدید، لیزر موهای زائد با دستگاه آپوجی است که چند وقتی ست از آن نیز به عنوان یکی از راهکارهای مؤثر در نابودی موهای زائد یاد می شود.

 

لیزر موهای زائد با دستگاه آپوجی

 

با استفاده از لیزر آپوجی Apogee می توان با سرعت بیشتر و درد کمتری موهای زائد را رفع کرد. دستگاه آپوجی برای اینکه بتواند بهترین و مؤثرترین تاثیر را داشته باشد به کمک انرژی لیزر الکساندرایت، موهای زائد را نابود می کند به این شکل که انرژی لیزر را به سمت ریشۀ موها شلیک کرده که این اشعه توسط ملانین مو به خوبی جذب شده و سبب نابودی کامل ریشۀ موهای زائد می شود. در لیزر موهای زائد با دستگاه آپوجی هیچ آسیبی به پوست و بافت اطراف وارد نمی شود به همین دلیل است که لیزر موهای زائد با دستگاه آپوجی بهترین راه برای نابودی موهای دردسر ساز خواهد بود.

آیا لیزر موهای زائد با دستگاه آپوجی دردناک است؟

بسیاری افراد چون اطلاعات کافی از این دستگاه بسیار پیشرفته ندارند چنین سؤالاتی را می پرسند. استفاده از دستگاه بسیار جدید و قدرتمند Apogee برای رفع موهای زائد هیچگونه درد و ناراحتی به همراه نخواهد داشت. لیزر موهـای زائد با دستگاه آپوجی از کم دردترین و کم عارضه ترین لیزرهاست. در سایر دستگاه های لیزر، پس از انجام لیزر، مقداری قرمزی روی پوست تا یکی دو روز باقی می ماند اما لیزر موهای زائد با دستگاه آپوجی به هیچ عنوان چنین عوارضی نخواهد داشت چون در ساخت این دستگاه از تکنولوژی خاص و پیشرفته ای برای خنک کردن سطح پوست استفاده شده است که در حین انجام لیزر شما هیچ گرما و یا سوزشی ناشی از اشعۀ لیزر بر روی پوستتان احساس نخواهید کرد.

 

 

دکتر حامد منادی

متخصص پوست و مو

لیزر موهای زائدمقالات

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.