هیدرودرم

هیدرودرم، شیوه ای است جهت آبرسانی پوست و از بین بردن اولین لایه پوست. پوست شما وقتی زیبا به نظر می آید که سالم باشد. پوستی می تواند سالم باشد که قدرت ترمیم و بازسازی را در خود داشته باشد.

هیدرودرم دکتر حامد منادی

کمبود آب، موجب بروز زودرس علائم پیری می شود. قرار گرفتن در معرض شدید عناصر شیمیایی، مصرف سیگار، آسیب نور خورشید، ژنتیک، آلودگی، کاهش میزان بافت پوست، تمامی این موارد ممکن است با گذشت زمان موجب بروز عوارض نامطلوبی روی پوست شوند. درمان به وسیله هیدرودرم، کمتر تهاجمی می باشد بنابراین در این نوع شیوه درمانی، عوارض جانبی به میزان چشمگیری کاهش پیدا می کند.

تغییرات پوست

با گذشت زمان، خانم ها و آقایان، دچار تغییر در منافذ، رنگ، بروز چین و چروک های ظریف در پوست می شوند. همانطور که می دانید پوست صورت بسیار آسیب پذیر و حساس می باشد و عوامل متعددی ممکن است روی سلامت پوست اثرگذار باشند و موجب مشکلات بلند مدت شوند.

روش درمانی هیدرودرم، به شما کمک می کند تا پوست خود را به وضعیت مناسب و سالم خود برگردانید و در رفع مشکلات پوستی و جوانسازی پوست خود با استفاده از مواد مغذی لازم و هیدراتاسیون، به نتیجه مطلوبی برسید. شیوه هیدرودرم، نه تنها در بهبود سلامت پوست اثربخش است، بلکه نوعی شیوه درمانی نیز به شمار می آید.

هیدرودرم با هدف آبرسانی، لایه برداری، پاکسازی، جوانسازی و خنک سازی پوست برای بهبود وضعیت پوست شما به کار می رود. در این روش، سلول های مرده پوست از طریق یک الماس و بر اساس نوع پوست شما، جدا می شوند. هیدرودرم، موجب برطرف نمودن علائم پیری، خشکی، خطوط ظریف و جوش می گردد.

به وسیله روش هیدرودرم، اولین لایه پوست از بین می رود و سلول های پوستی جدید و سالمی، جایگزین سلول های مرده خواهند شد. بنابراین، خطوط روی پوست نیز تا حدودی محو می شوند. شایان توجه است که درمان  پوست، شیوه بسیار خاصی بوده که لازم است توسط یک پزشک متخصص زیبایی صورت پذیرد. با اعمال شیوه های درمانی نادرست و اصول غیر علمی، امکان دارد پوست صورت بسیار بیشتر از قبل آسیب ببیند و نتایج غیر قابل جبرانی در پی داشته باشد.

فواید روش هیدرودرم

شیوه هیدرودرم، شیوه ی مناسب و موثری می باشد که به علت ظرافت کار، دارای فواید بسیار و عوارض کمتری است. از جمله مزایای هیدرودرم می توان موارد ذیل را ذکر نمود:

• موجب کاهش آثار اسکار روی پوستمی شود.
  • هیدرودرم از انواع چین و چروک ظریف و خطوط روی پوست می کاهد. باعث بهبود ضخامت پوست و علائم پیری می گردد.
  • برای بهبود پوست های آسیب دیده از آفتاب، تأثیرگذار می باشد. همچنین باعث بهبود عوارض جانبی روی پوست می شود.
  • موجب لطافت و نرمی پوست می شود و میزان آب مورد نیاز برای پوست را مهیا می نماید.

جوانسازی پوستمقالات