تزریق ژل پروفایلو

تزریق ژل پروفایلو

در این مقاله در رابطه با تزریق ژل پروفایلو و مزایای این روش درمانی مطالبی ارائه می شود. پروفایلو یک پرکننده و فیلر ضد پیری است که دارای خواص درمانی است و از هیالورونیک اسید تولید می شود.

تزریق ژل پروفایلو دکتر حامد منادی

این نوع ژل برای پوست هایی مناسب است که ویژگی کشسانی و همچنین استحکام خود را از دست می دهند. هیالورونیک اسید فیلر بسیار محبوب و شناخته شده ای می باشد که اغلب جهت افزایش حجم و کانتورینگ صورت مورد استفاده قرار می گیرد. پروفایلو خواصی دارد که آن را از دیگر فیلرهای هیالورونیک اسید متمایز می کند. پروفایلو ترکیبی از دو وزن مولکولی هیالورونیک اسید می باشد، سنگین و سبک.

و این خصوصیت بی نظیر پروفایلو است که می تواند به طور همزمان موجب لیفت پوست شود و هم آبرسان قوی برای پوست باشد. پروفایلو دارای ویژگی تحریک کلاژنسازی بسیار قوی می باشد. بیشتر هیالورونیک اسیدها این ویژگی را ندارند. ۸ هفته پس از تزریق ژل پروفایلو فیبروبلاست ها جهت ساخت کلاژن طبیعی پوست تحریک می شوند .

پروفایلو برای کدام قسمت از بدن کاربرد دارد؟

ژل پروفایلو معمولاً برای نواحی صورت به کار می رود، با این وجود نیز می تواند برای جوانسازی نواحی شانه، گردن، بازو، جلوی سینه، دست و زانو به طور مؤثری مورد استفاده قرار گیرد. تزریق ژل پرفایلو برای ناحیه گردن مورد استقبال بسیاری از افراد قرار گرفته است. تأثیر فوق العاده این نوع ژل در کمک به کاهش چین و چروک و افتادگی پوست این قسمت و نیز ایجاد ظاهری با قوام بیشتر می باشد.

افراد کاندیدای پروفایلو

مناسب ترین سن جهت تزریق ژل پروفایلو ۳۰ تا ۴۵ سالگی می باشد. هرچند تا ۶۵ سالگی استفاده از آن برای افراد بلامانع است. بهترین اشخاص جهت تزریق ژل پروفایلو کسانی اند که خواهان آبرسانی و استحکام پوستشان بدون افزایش حجم هستند.

پروفایلو فیلر حجم دهنده نیست. تکنولوژی منحصر به فرد آن موجب شده با این که به خوبی آبرسانی و لیفت انجام می دهد ولیکن حجم دهی نداشته باشد. افرادی که صورتشان به حجم نیاز دارد می بایست از ترکیب پروفایلو با فیلرهای حجم دهنده از قبیل هیالورونیک اسید های حجم دهنده و… به طور همزمان استفاده نمایند .

تعداد جلسات لازم

معمولاً تزریق ژل پروفایلو با دو جلسه به فاصله سه تا چهار هفته انجام می شود. جلسه سوم بر اساس مشکل پوست و نظر پزشک ضروری خواهد بود که اغلب سه ماه پس از جلسه دوم صورت می پذیرد. لازم به ذکر است در صورت نیاز، تزریق ژل پروفایلو سالیانه تکرار می شود .

نتایج پروفایلو

اغلب پس از ۸ هفته یعنی پس از جلسه دوم می توان آثار معجزه آسای پروفایلو را مشاهده کرد .نتایج به صورت کاهش خطوط سطحی پوست، براق شدن پوست، کاهش چروک های زیر چشم، کشیده شدن و لیفت پوست نمایان می شود.

 

 

دکتر حامد منادی

متخصص پوست و مو

تزریق ژلمقالات

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.