لیزر موهای زائد در تهران

لیزر موهای زائد در تهران

لیزر موهای زائد در تهران سالیانِ سال است در بسیاری از مراکز و کلینیک های کوچک و بزرگ و معتبر در حال انجام است. لیزر موهای زائد چندین سال است با ورود دستگاه های لیزر به شدت مورد توجه قرار گرفته و راحتی و ماندگاری تأثیر آن به مدت طولانی، سبب پرطرفدار شدن آن شده است.

لیزر موهای زائد در تهران

برای نابودی موهای زائد اولین چیزی که به ذهن می رسد استفاده از موچین یا ژیلت است که راهکاری مقطعی و بسیار کوتاه مدت بوده و پس از چند روز دوباره روز از نو روزی از نو! اما لیزر کردن موهای زائد صورت و بدن، شما را تا چندین ماه یا گاهی به صورت دائم از شر موهای زائد رها خواهد کرد که این لیزر موهای زائد در تهران با بهترین و بالاترین کیفیت در حال ارائه خدمات متنوع و وابسته، به متقاضیان محترم است.

اصلاً چرا باید لیزر موهای زائد انجام داد؟!

به طور کلی می توان گفت الزامی برای نابود کردن موهای زائد آن هم توسط لیزر وجود ندارد و این بستگی به شما دارد که کدام شیوه را انتخاب کنید. همانگونه که هم اکنون هم بسیاری از بانوان همچنان از موچین و بند زدن برای از بین بردن موهای زائد نقاط مختلف بدن استفاده کرده و همچنین اپیلاسیون را نیز به شدت پیگیر هستند، پس الزامی برای این کار نیست.

اما عدۀ بسیار زیادی از هموطنان که در تمامی شهرهای ایران ساکن هستند و همچنین در تهران، تعصب و توجه خاصی به استفاده از لیزر برای درمان پرمویی خود دارند که تصمیمی کاملاً درست و منطقی ست و تهرانی ها برای انجام این لیزر موهای زائد در تهران به مراکز و کلینیک های متعدد در نقاط مختلف شهر مراجعه می نمایند.

آیا تمامی افراد می توانند از لیزر موهای زائد در تهران استفاده نمایند؟

این سؤال زیاد پرسیده می شود که آیا تمامی افراد می توانند از لیزر موهای زائد به خوبی و بدون هیچ عوارضی استفاده کنند؟!

برخی افراد باید در استفاده از لیزر دقت و توجه بیشتری کرده و برخی نیز نباید از آن استفاده نمایند:

  • بیماران مبتلا به بیماری لوپوس
  • افراد دارای بیماری قلبی که از باطری استفاده می کنند.
  • بیمارانی که به بیماری «پورفیری» مبتلا هستند.
  • افرادی که در حال استفادۀ دارویی خاص می باشند، این افراد باید به پزشک نوع دارو و بیماری خود را اعلام نمایند.
  • بیمارانی که برخی بیماری های پوستی بر روی همان ناحیه ای دارند که قرار است لیزر شود.

لیزر موهای زائد در تهران می تواند در بهترین موقعیت و کنترل شده ترین شرایط به خوبی انجام شده و شما را از شر موهای زائدتان رها کند.

پاسخ به پرسش های رایج درباره لیزر موهای زائد

پرسش: آیا لیزر موهای زائد سرطان زا می باشد و موجب نازایی افراد می شود؟

پاسخ: باید گفت میزان نفوذ نور لیزر در حدی است که باعث نابودی فولیکول ها و ریشه می گردد در نتیجه آسیبی به سایر بافت ها وارد نمی کند. لذا لیزر موهای زائد اثر سوئی روی ناباروی نخواهد داشت و هیچ عوارضی برای بروز سرطان ندارد .اشعه لیزر حداکثر تا لایه دوم پوست به اسم درم نفوذ می یابد و گاهی حتی بسیار سخت به پیازهای موی عمقی می رسد، بنابراین هرگز به بافت های زیر پوست از قبیل غذذ لنفاوی زیر بغل یا تخمدان ها یا دیگر ارگان ها نفوذ پیدا نمی کند .

پرسش: عوارض لیزر چیست؟

پاسخ : توصیه می شود در انتخاب دستگاه لیزر توجه زیادی داشته باشید و یک پزشک متخصص پوست ماهر را انتخاب نمایید . در صورت انتخاب دستگاه لیزر مناسب و یک پزشک باتجربه و حاذق، به هیچ عنوان دچار عوارض نخواهید شد .

لیزر موهای زائد در تهران دکتر حامد منادی

پرسش: برای کسب نتیجه رضایت بخش از لیزر موهای زائد چند جلسه نیاز است؟

پاسخ: تعداد جلسات لازم به ناحیه مورد نظر و رویش موهای زائد بستگی خواهد داشت . در ابتدا جهت تعیین جلسات لازم شخص می بایست مورد معاینه قرار گیرد اما می توان گفت معمولاً ۴ تا ۸ جلسه برای رفع موهای زائد نیاز است .فاصله بین جلسات لیزر موهای زائد نیز اغلب ۴ الی ۶ هفته می باشد که در صورت تایید پزشک، امکان کاهش یا افزایش مدت زمان بین هر دوره نیز وجود خواهد داشت .

پرسش: چرا بعضی از افراد بعد از لیزر دچار سوختگی می شوند؟

پاسخ: تعیین دستگاه مناسب برای لیزر اهمیت فراوانی دارد به همین علت در خصوص دستگاه های لیزر حتماً تحقیق کنید .سوختگی حاصل از لیزر موهای زائد، به دلیل انتخاب نادرست دستگاه لیزر و عدم تسلط و مهارت پزشک متخصص می باشد.

پرسش: هزینه لیزر موهای زائد چقدر است؟

پاسخ: هزینه لیزر موهای زائد با توجه به دستگاه لیزر مورد استفاده، تعداد جلسات لیزر و نیز وسعت ناحیه تحت درمان مشخص می شود. به عنوان مثال هزینه لیزر موهای زائد پاها با هزینه لیزر زیر بغل تفاوت دارد.

لیزر بیکینی در بارداری

در دوران بارداری در بدن مادر تغییرات هورمونی زیادی رخ می‌دهد. این تغییرات ممکن است منجر به رشد بیش از حد مو در اطراف شکم، سینه، صورت، بیکینی و اندام‌های دیگر شود.

در صورتی که می‌توان موهای زائد را به روش‌های مختلفی از بین برد، خیلی از بانوان روش‌های دائمی مانند لیزر را ترجیح می‌دهند. اما آیا لیزر بیکینی در بارداری برای جنین خطرناک است؟

 

مشکلات و خطرات احتمالی لیزر بیکینی برای بارداری

استفاده از دستگاه لیزر جهت از بین بردن موهای زائد در دوران بارداری می‌تواند یک سری مشکلات یا حتی خطرات احتمالی را برای مادر و جنین به همراه داشته باشد. در ادامه به چند مورد اشاره خواهیم کرد :

 

در لیزر موهای زائد از اشعه‌های غیر یونیزه شده‌ای استفاده می‌شود که گرمای شدیدی را به فولیکول‌های مو وارد می‌کنند. این گرما باعث تخریب ریشه موهای زائد و عدم رشد دوباره آن‌ها خواهد شد. خوشبختانه اشعه‌های لیزر هیچگونه جهش سلولی ایجاد نمی‌کنند؛ این یعنی لیزر موهای زائد موجب سرطان نخواهد شد. با این حال، تابش‌ لیزر ممکن است توسط بافت اطراف جذب شده و برای جنین مضر باشد.

اغلب پوست در هنگام بارداری حساس می‌شود. به کار بردن لیزر برای رفع موهای زائد ممکن است باعث درد، قرمزی یا تحریک پوست شده و موجب ناراحتی مادر شود.

لیزر می‌تواند باعث درد خفیف در برخی از زنان باردار شود. به همین دلیل است که تکنسین‌های لیزر از کرم‌های بی‌حس کننده استفاده می‌کنند. اما استفاده از بی‌حسی موضعی در دوران بارداری توصیه نمی‌شود؛ چرا که بدن ممکن است مواد شیمیایی موجود در آن را از طریق پوست جذب کند.

مدت زمان و تعداد جلسات لیزر به چرخه رشد مو‌های هر فرد بستگی دارد. اما جالب است بدانید که تغییرات هورمونی دوران بارداری گاهی چرخه رشد مو را کوتاه یا بلند می‌کند. در نتیجه، ممکن است نتیجه مطلوبی از لیزر نگیرید.

لیزر موهای زائد در دوران بارداری ممکن است باعث گرفتگی عضلات یا درد شکم شود؛ به خصوص اگر در ناحیه بیکینی، شکم و ران صورت بگیرد.

تغییرات هورمونی ناشی از بارداری می‌تواند میزان تولید ملانین در پوست را تغییر دهد. این امر باعث می‌شود تا درد بیشتری را تجربه کنید؛ اما نتیجه خوبی نگیرید.

در صورتی که در ماه‌های آخر بارداری به سر ببرید و به سراغ لیزر موهای زائد بروید، ممکن است بیشتر اذیت شوید. چرا که سینه‌ها و ناحیه بیکینی حساس شده‌اند.

دراز کشیدن یا نشستن برای انجام لیزر می‌تواند در ماه‌های آخر بارداری دشوار باشد.

 

 

دکتر حامد منادی

متخصص پوست و مو

لیزر موهای زائدمقالات

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.